2013. június 5., szerda

Vagdalt ( Fasírozott )

Vagdalt ( Fasírozott )

Ehhez  előbb egy story-t  mesélnék

Még nem  régóta  dolgoztam a munkahelyemen  amikor  hívtak  telefonon . Az illető  bemutatkozott  , hogy Vagdalt  Gyula . Én meg  nem értettem  rendesen és  visszakérdeztem  hogy kicsoda?? mire  mégegyszer is  mondta  a nevét , de én akkor sem értettem. Újra  csak  visszakérdeztem  , hogy  milyen Gyula ?? Mire  az illető nevetve mondta  : - Hát fasírozott !!!

Szóval  én is fasírozottat  sütöttem Két  félét is.

Igazából   a fasírozott elkészítése  az a hagyományos módon  történt  ( Egy darabig )

1/2 kg darált  hús
só, bors majoránna ízlés szerint
apróra  vágott hagyma  megdinsztelve  és  úgy  bele
3db áztatott zsemle ( vizet  kinyomkodjuk  belőle)
2 db egész tojás
lehet  beletenni őrölt pirospaprikát  de  legyek  őszinte  én nem szoktam )

Ezt  jól összegyúrjuk

Aztán  kezdődik  az amiben mások ezek  a fasírozottak.

1./  4 db tojást  apróra vágott medvehagymával fölverünk. Aztán  kevés olajon  a palacsintasütőben tojáslepényt  sütünk . Nekem  nagy palacsintasütőm  van . és tettem  rá  fedőt  hogy a teteje is kocsonyásodjon meg . nem  kevergetjük !!!!!!!!
A  massza  felét kitesszük  folpakkra  és  téglalap  alakúra  nyomkodjuk . Rácsúsztatjuk  a tojáslepényt  és  feltekerjük a folpakk segítségével . Mehet a kizsírozott tepsibe . A tetejét  szezámmagos zsemlemorzsával  szórjuk .  Sütjük .





2/

A  gerincsütőbe( amit  kikentünk zsírral )  félig  rakjuk a fasírozott masszát majd  elősütött csirkemájat , és  csirkemell csíkokat  teszünk  rá . Erre  megy  a massza  többi  része . Aztán irány a sütő.

















Ja  és  a képen is látszik  köretnek  krumpli  megfőzve  összenyomva  fűszerezve , panírozva  és  kisütve. !!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése