2012. szeptember 30., vasárnap

Hóbaba szelet


Hóbaba szelet


8 db tojás fehérjét felverünk  40 dkg  cukorral, beletesszük a 8 tojás sárgáját, 8 kanál meleg vizet, 25 dkg lisztet 1 cs sütőport..
3/4 részét beleöntjük  a tepsibe a maradékba keverünk  2-3 kanál kakaót ( attól függ mennyire  barna a kakaó). Ezt rácsepegtetjük a tepsibe levő tésztára . Hát  mondjuk én inkább rákanalaztam :)  Aztán megsütjük.
Krém: 25 dkg margarint 20 dkg cukorral kikeverünk. 2 eperpudingot felfőzünk  1/2 l tejjel. Ha kihűlt a két krémet  géppel  jó habosra kikeverjük.
A megsült és kihűlt  tésztát  kettévágjuk.( Mint a tortalapokat )  A krémet a tésztára kenjük   és rátesszük a másik lapot  , majd azt is lekenjük krémmel.
Díszítjük   kókuszreszelékkel és tortadarával  a képen látottak szerint.
Szeletelése: hosszú csíkokra  vágjuk, hogy  a csíkozás érvényesüljön minden szelet  tésztán.
Na ilyen lett a tészta mikor elvágtam. nem pettyes . FOLTOS :)



Ez meg  már mikor összeraktam és  díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése