2012. szeptember 30., vasárnap

Puncs szelet karácsony után


Puncs  szelet  karácsony  után

Hát  nálam  a sütemény  az  néha elég érdekesen készül.
Soha  nem tudhatom melyik sütemény fogy el és melyik nem . Ez  mondjuk  karácsony után aztán még inkább igaz. Az idei karácsonykor   diós zserbó  és piskótatekercs  maradt meg.  Hát  mivel megszáradt kicsit,  így  már senkinek sem kellett. Gondoltam  lesz belőle  egy másik sütemény.
Sütöttem  4 tojásból vizes piskótát(  4 tojás , 4 kanál liszt, 1/2 sütőpor, 4 kanál víz  és 2 kanál  cukor (  nem szeretem a sok cukrot a sütikben). Ezt  gáztepsibe  sütöttem meg.  Aztán mikor megsült  kettévágtam. (Tehát  fél gáztepsi nagyságú  lesz a tészta)
Ezután jött a töltelék
A maradék zserbót és  lekváros piskóta tekercset fölkockáztam. Tettem bele  rumot, még két evőkanál barack lekvárt és  egy kis  csokis pudingot (  Fél zacskóból főztem). Ezt a fölkockázott  tésztákra öntöttem. Nekem kicsit  így még kemény volt , mert sok volt a tésztám, de  egy kis langyos tejjel  lazítottam rajt.
Ezután  ráhalmoztam a tésztára, majd rátettem a másik lapot a tetejére. kicsit  megnyomkodtam , hogy mindenhol egyenletes legyen.
Ezután jött a máz.
25 dkg porcukrot, 3 kanál citromlét kis vizet és piros ételszínezéket hidegen összekevertem  és  már mehetett is a süti tetejére.
Nagyon finom lett. Kinézetre se semmi, mint a képek is tanúskodnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése