2012. október 18., csütörtök

2011 augusztus 20


2011.augusztus  20 


Nem is tudom, hogy  miről írjak. Annyi minden történik néha  és  néha meg semmi.
Hát  ugye Augusztus 20-án  Debrecenbe voltam a barátaimmal és  kimentünk néhányan a Hortobágyra is.
Már az úton is jól éreztük magunkat.
Arról a csodálatos  élményről nem is beszélve  amit a Virágkarnevál  és a Hortobágy  nyújtott számomra. 
Ide  nem lehet  föltenni az összes fotót  de azért   ez a kettő is  mutatja  hogy  nagyon  szép volt  . Na és természetesen a Hortobágy. Igaz  én " Zalai" azért a saját  lakóhelyem jobban szeretem, mert hát itt nőttem föl (  No és " Vasban").
Minden tájnak megvan azonban a szépsége  csak meg kell látni. Az utóbbi időben   sokfelé járok  és  szebbnél szebb vidékeket  látok   kis Magyarországunkból.Olyan szép ez a kis ország  és olyan  szép  helyek vannak itt, hogy néha nem is igazán értem , hogy miért akar mindenki  külföldre  menni. Persze  ha már itthon mindent látott akkor  megértem. Bár  nem hiszem , hogy van olyan ember aki  bejárta  már  Magyarországot  és  megnézett  minden  gyönyörű  helyet. Milyen szép is tud lenni  egy napfelkelte,  akár egy vonat ablakából !?
Nem az a jó kirándulás ami sokba kerül  és tenger  és   külföld,  hanem az  ahol  jól érezzük magunkat  és ahol elmondhatjuk, hogy  valami  megérintette  a szívünket.
Lehet, hogy sokan nem így gondolják , de én ott érzem jól magam ahol a barátaim és a szeretteim vannak .
Persze tudom  idegen kultúrákat  megismerni  nagyon jó dolog, és  ha valaki azért megy külföldre  kirándulni akkor az nagyon szép , de  elhallgatom az ismerőseim és  nem a kultúráról hanem  arról mesélnek , hogy  mennyit ettek, meg panaszkodnak , hogy ez mennyibe is került  .
Vajon  látják Ök  ezt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése