2012. október 28., vasárnap

Mindenszentek


Mindenszentek

Gyertyát gyújtok ,és látom hogy apró lángja el ég.   E
gyertya,pislákoló,fénye hozzád talán  elér. Szeretetem
gyertyája ez,és Érted ég. Állok  a sírodnál,  és várom, hátha
még meglátom mosolyod az égen, s jössz újra, mint régen.
Egyek vagyunk újra: én Te, s Te én, szállunk, repülünk, ölel
a fény. Ilyenkor újra szép a világ. Az álomból egyszer csak
megérkezem: fekete betűk a sírköveden … Megint elszöktél,
mint az álom. Könnycseppként bujkálsz a szempillámon. Ma
is sírnak az Angyalok velünk. Hisz elment tőlünk, kit nagyon
szerettünk. Némán könnyeznek az elsárgult levelek,
hangtalan ejtem ki nevedet. Szívem sajog, fáj, utánad kiált
! Ne menj még kérlek! Szükségem van Rád! Nem vehet
csak úgy el Tőlem a rút halál, hisz érted éltem én, maradj
még tovább! Sírnak az Angyalok, én is sírok velük.  Tudom
, hogy menned kell, lelked már velük. Megjelent az égen
egy láthatatlan sugár.  Érzem, hogy nem félsz, mosolyogsz
már. Egy napon várni fogsz, s újra velem leszel... Te leszel
majd az, ki engem felemel. Már nem sírok, látod?
Elengedlek hát. Mert tudom, hogy ott fent egy szebb világ
vár! Sok-sok szeretettel gondolok most Rád, Ha sírnak az
angyalok, tudom, hogy vársz. Mikor kisüt a nap, látom,
hogy mosolyogsz. Reggeli szellővel könnyemet szárítod.
Visszaadom tested, pihenj kedves hát.  Álmodd azt a
csendben, hogy szép volt ez a világ! Érzem, hogy itt vagy,
még most is velem, Bennem élsz tovább, míg dobog a
szívem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése