2012. október 18., csütörtök

Márványtorta


Márványtorta

Ez az " EGÉSZSÉGES" túrós joghurtos torta könnyen
összeállítható és még sütni sem kell.

Hozzávalók : ( a kisebbik tortasütő formához )
A tortalaphoz:
25 dkg zabpehely
15 dkg darált dió
30 dkg étcsoki (ez lehet tejcsoki is) én mindenféle maradék
csokit  bele szoktam tenni nyuszi, mikulás  mikor mi van )
20 dkg margarin
olaj és porcukor a kikenéshez
A krémhez:
10 dkg fehércsoki
1/2 liter tejszín
10 dkg étcsoki ( ez tényleg étcsoki legyen, minél magasabb
%- kal )
50 dkg túró
375 g  natúr  joghurt
5 dkg porcukor
2 tasak vaníliás cukor
2 tasak  zselé-fix
fehér  és étcsoki forgács a díszítéshez

A tortalaphoz pirítsuk meg a zabpelyhet a a dióval, zsiradék
nélkül. Olvasszuk meg a csokit a vajjal gőz fölött majd adjuk
hozzá a pirított diós zabpelyhet. Ezt simítsuk a kikent
porcukrozott 22 cm-es átmérőjű csatos tortaformába.
Tegyük be  a hűtőbe , hogy megszilárduljon.
A krémhez  a fehér csokit gőz fölött olvasszuk meg. A fele
tejszínt szobahőmérsékleten keverjük a csokihoz.
Ugyanezt megcsináljuk az étcsokival is.
A trtót összekeverjük a joghurttal a por  és vaníliás cukorral
és a zseléfix-ekkel. Jól dolgozzuk össze.
Verjük  föl a ét-  és a fehércsoki krémeket külön külön.
A túrókrémet két felé osszuk ész egyikbe az étcsokis
másikba  a fehércsokis masszát keverjük bele.
Szedjük bele a tortaformába felváltva a kétféle masszát.
Én   a tetejére  hagytam csokis masszát és azt
elsimítottam. Csoki reszelékkel ( a   nagyobb lyukú reszelőn
reszelve) díszítjük.
Hát ilyen lett!!!!!!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése