2012. október 28., vasárnap

Rántott , sült hagymakarikák


Rántott , sült hagymakarikák

Hagyma karikákat  szerettem  volna rántani. Azon
gondolkodtam  hogy  vajon  hogyan lesznek  nekem  jó
ropogós  hagyma karikáim.
Szóval  én így készítettem el.
3 db  szép  nagy hagymát   fölkarikáztam, majd karikáira
szedtem. Aztán  2 db tojást  jól  fölvertem  egy kis lisztet.
Olyan palacsintatészta sűrűségű lett. Ebbe forgattam meg a
hagyma karikákat. Majd  pedig  a zsemlemorzsába  tettem
egy kis  sót és abban megforgattam a tojásos  hagymákat.
Ha  valaki " macerásnak"  tartja  egyesével panírozgatni,
akkor egy nylon zacskóba kell tenni a morzsát és bele  a
tojásos masszába megforgatott  hagymát majd  szépen
összerázni . Szóval ha mindezzel  kész  vagyunk akkor
olajsütőben 180C°-on , vagy  forró  bő olajban hirtelen
kisütjük.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése