2012. október 28., vasárnap

Csirke Lollipop


Csirke Lollipop

Az  ötletet  az alábbi videó  adta.
Szóval  megnéztem a videót és azonnal  kedvet
kaptam  megcsinálni. No  most az igazsághoz tartozik ,
hogy én nem tudok angolul.

Így  hát  lehet,  hogy ugyanúgy  van  csinálva  az én
Lollipop-om is, de lehet  hogy nem.
Az enyém az így készült.
Vettem 1 kg csirkeszárnyat .  A videó  alapján
megcsináltam a kicsike " nyeles  combikákat".
Aztán  besóztam, megszórtam  kis csirkefűszerrel
majd állni hagytam. kb 1/2 óra  állás után
összekevertem 3 egész  toját annyi liszttel,hogy olyan
palacsintatészta sűrűségű legyen. Ebbe mártogattam
a " combikákat". Azután  zsemlemorzsában  is meg-
forgattam és  bő olajban kisütöttem.
Hát ilyenek lettek. 
Nem a megszokott, kicsit lehet  hogy "macerás" , de hogy nagyon
finom az  biztos. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése