2012. október 18., csütörtök

Válasz??


Igen  , ma  érdekes dolog történt.

Én azt hittem hogy  itt a blogon amit írok  azok  az én gondolataim és  bátran kimondhatok bármit  anélkül, hogy  bárkit is megbántanék  vele. Soha  nem gondoltam, hogy  mások esetleg  félreértelmezik   a gondolataimat. Főleg  olyanok akiket szeretek akik közel állnak hozzám. Soha  nem gondoltam arra  hogy  a leírt szavakat  szó szerint kell érteni. Most  és itt kérek   bocsánatot   mindenkitől  akit  akaratlanul is  megbántottam  és   akit esetlegesen  még meg is fogok  bántani. Aki ismer  az nagyon jól tudja , hogy világéletemben távol állt tőlem  más emberek  megbántása.   Most   kitöröltem azt  a mondatot  a blogomból  ami   félreértésekre adhatott okot.Persze  ezek után is  fogok  a gondolataimról  az olvasott dolgokról  írni ide  a blogra.
Mivel kezdő " blog író " vagyok  azt kérem , attól aki elolvassa, hogy  ne  bántódjon meg, mert én soha nem bántanák meg senkit, a gondolataim pedig soha  nem egy embernek  szólnak  hanem  általánosságok és mindenkinek. Távol álljon tőlem , hogy itt  a blogon olyat  írjak amivel  akarattal  bárkit is megbántanék. Szeretem  a családom ,szeretem a barátaim.
Biztosan mindenkinek  vannak rossz napjai . Nekem is . Sok  gondom van , ami  ugyan nem ide tartozik. Ha  valaki bajban van és  egyedül nem bírja  azon nem  lökni kell még egyet  hanem segíteni .  Sokszor egy beszélgetés egy telefon rengeteget tud segíteni.
Azt  akinek gondjai  vannak és magányos meg kell ajándékoznunk  a szeretettel;  azzal, hogy néha  beszélgetünk vele . Ha ez nincs meg akkor távolodunk el egymástól  . Az előző  gondolatok egyikében  írtam a beszélgetések  fontosságáról.
Most  viszont  úgy hiszem ebbe kicsit  belekeveredtem, mert  magyarázkodni akartam, pedig  úgy érzem , hogy én semmi  olyat nem írtam ami miatt ezt kéne tennem.
Egy biztos  , a gondolataim ezután is  fönn lesznek itt, mivel  a beszélgetések helyett  ez  maradt  Nekem .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése