2012. október 18., csütörtök

Májas lepény


Májas lepény

Hát az egész  úgy kezdődött hogy  volt itthon  kb. 40 dkg
sertés májam.  Már  egy napja  ott " hömbölgött "  a
hűtőben.
Resztelt májat  nem akartam belőle  csinálni, mert azt  nem
igazán  szeretjük. Ja  és  még  volt  kb. 30 dkg  gombám is.
Mit is csináljak  belőle??  Gondoltam  hogy a net-en csak
találok  valamit.
Hát találtam is. Szépen kinyomtattam és ..................
szóval ott felejtettem az asztalomon.
Amikor aztán otthon neki akartam állni megcsinálni persze
sehol nem találtam a receptet. Igaz akkor elolvastam de
hát............... most  mit mondjak.
Így  hát  emlékezetből  meg  " saját kútfőből " álltam neki  a
vacsorának.
Ledaráltam a májat, fölszeltem a gombát összekevertem,
aztán  tettem hozzá  2  db tojást  és  4 db nagyobb reszelt
krumplit. Tettem bele  sót  ,borsot és sok sok majoránnát.
Ja és  egy  szép nagy fej hagymát (ezt  szintén  lereszeltem)
Az egészet jól összekevertem  és  beleöntöttem egy kiolajozott 
 tepsibe.  Betettem a sütőbe  és  vártam  hogy  mi is
lesz ebből.
Közbe  észrevettem, hogy a konyha pulton  van  egy új
fokhagyma  szárával. Nincs  még veszve  semmi !!!-
gondoltam. Szépen  fölszeltem  és   gyorsan a massza
tetejére szórtam.  Na  vissza  a sütőbe.
Mikor  kicsit  megszurkáltam  és   nem ragadt  a késre  a
massza  kivettem a sütőből. Kockára  vágtam.
Hát  mit  mondjak ??  Finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése