2012. október 28., vasárnap

Márciusi ifjak túra 2012 március 15


 Márciusi ifjak" túra

Még  március 15-én  történt.
Meghívást  kaptam  egy kedves ismerőstől , hogy  menjek
velük  túrázni. Ő  a Göcsej SE sportclub tagja. Mondván hogy
ez egy  nyílt  túra  és az egész  csak 20 km gyalog  , gondol-
tam  egye penész megpróbálom. Az indulás már  jól kezdő-
dött ,mert az ismerősöm azt mondta , hogy Csácsbozsokról
indulunk a Muskátli presszótól. Na  most  ilyen  nincs is
Csácsbozsokon. Van viszont Kék nefelejcs. Azt  már  nem is
kell mondanom ezek után,  hogy az Imre utolsónak
érkezett. Mikor  rákérdeztem, hogy akkor  hol is  van a
"randi "  azt  mondta, hogy
- ugyan már, virág  virág!!!
Hát  ja  csak az egyik piros  a másik  kék!!!
Na  szóval  hátizsák a háton  tele kajával  és innivalóval.
Aztán megkezdődött a túra. Csatár a végállomás.
Először  szép light-osan indult a dolog. Séta. Aztán  jött az
emelkedő. Mire  fölértem a domb tetejére hát kicsit
" pihegtem". Az  út  viszont  mindenért  kárpótolt. 
Aztán  a tetőről Zalaegerszeg látképe.
Ez a fa sem  volt semmi.
Az utunk  során  az egyik  szőlőhegyen  megvendégeltek
bennünket, no  meg  a pihenés se ártott.
Ez a pihenés  már Hetésben volt.
Aztán  indulás  tovább.
A táj  gyönyörű.  Utunk során  fakitermelésre akadtunk.
A  fák koronái  a fejünk fölött.
És  fa  a dombtetőn
Aztán  úgy gondoltam hogy ezt a facsonkot én
megmászom.
A túra  végcélja  Csatár.  Ez  már itt a csatári  tó.
Aztán  Csatárban  kicsit  pihentünk , no és persze megettük
a sok sok szendvicset. Hát  hogy őszínte legyek szendvics
régen esett ilyen jól.A  pihenés , beszélgetés után  aztán
irány  vissza Bozsok.
Aztán  nehogy más  ne legyen teljes a nap , meg  hát
keveset is gyalogoltunk (  ugye 20 km)  páran úgy
döntöttünk , hogy elmegyünk medvehagymát  szedni.
Ahogy odaértünk elmondták  a többiek hogy  van itt egy
Szűzmária szobor  és  egy forrás. Én  még ott nem is
jártam.A többiek szerint ezt nem szabad kihagyni. Így
hár először odamentünk.
Igen  igazuk  volt . Ide ki kell jönni. Pihenés és a forrás víz-
től való  felfrissülés után aztán  tényleg az erdőszél. Minde-
nütt medvehagyma, medvehagyma, ameddig a szem ellát.
Szedtünk is  bőven. Lesz pogácsába, ételbe, ( fokhagyma
helyett).
Ezután  most  már aztán tényleg ET  ként: Haaaaaza,
haaaaza!
Hát  szép kis túra volt.
Szívesen  megismételném újra.
Ha alkalmam lesz rá  biztosan nem hagyom ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése