2012. október 18., csütörtök

Sült csülök


Sült csülök

Hát ez nagyon egyszerű, de nagyszerű étel.
Fogod a füstölt csülköt és 1 fej hagymával ,babérlevéllel, és
4 gerezd fokhagymával addig  főzöd  míg puha nem lesz.
Ez általában úgy működik hogy ahány kiló annyi óra főlés.
Na most ha ez kész akkor én föl szoktam vastagabb
szeletekre szelni, egy kis bacon szalonnával  betakarni és
ezután  mehet a sütőbe ahol  szép  pirosra sütöm.
Ha  nem túl  zsíros akkor kicsit zsírral, vagy olajjal
kenegetni. Ha  meg  van egy kis sörünk  és azzal kenjük le
még finomabb lesz.
Én tepsibe sült  félbevágott, szép piros burgonyával
tálaltam.
Hát a csülök ilyen lett.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én azért csináltam  sült
csülköt itthon, mert voltunk a Miskolci Kocsonya fesztiválon
és a fiam aki szereti a csülköt  ott vett sült  csülköt
" aranyárban". Az  biztos, hogy azt az ízt így  nem lehet
idevarázsolni - mivel ott nagy mennyiségben készült- de
azt hiszem ez akkor is finomra sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése