2012. október 28., vasárnap

Ribizlis sütemény


Ribizlis  sütemény

Hozzávalók:
30 dkg liszt
1/2 csomag  sütőpor
2 evőkanál kakaó
15 dkg  cukor
2 dl  narancslé (hát  én  bodza szörpöt tettem bele  és csak
1 dl )
4 tojás
Egy marék  ribizli (  én  sok sok  ribizlit tettem bele)
( nagy nagy  marékkal)
2 dl  olaj
A  krémhez:
1 csomag  vaníliás  puding(  na itt is beújítottam, mert nem
volt  vanília  pudingom és eper pudingot tettem rá. kicsit
féltem is  de nagyon finom lett a sok sok  gyümölcs íz
kavalkáddal)
15 dkg porcukor
3,5 dl tej
15 dkg margarin

A tojást  a cukorral  sűrű  krémmé keverjük. Az olajat
elkeverjük a narancs ( bodza ) lével, a lisztet  meg a
sütőporral keverjük össze.
Majd az összes hozzávalót összekeverjük.
Két részre osztjuk a masszát  és  az egyik felébe
belekeverjük a kakaót. Ezt  a kakaós tésztát  tepsibe
tesszük  és  10 percig elősütjük.
A  ribizlit  belekeverjük  a másik  masszába és  rásimítjuk az
elősütött barna tésztára. Tűpróbáig  sütjük.
A  pudingot  felfőzzük kikeverjük a margarinnal és  a
cukorral majd a kihűlt tésztára  simítjuk.  tetejére
papírrácson keresztül  kakaóport  hintünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése