2012. október 28., vasárnap

Gesztenyés - babapiskóta szelet ( sütés nélkül)


Gesztenyés - babapiskóta szelet ( sütés  nélkül)

Hozzávalók:

Alap
2 csomag gesztenyemassza
25 dkg  darált keksz
rum vagy rum aroma
15 dkg porcukor
A hozzávalókat kevéske tejjel (kb 1 dl) jól összegyúrjuk.

Krém
9 dl  tej
3 cs van cukor
25 dkg porcukor
Felfőzzük, majd ha  kihűlt 25 dkg margarint  keverünk bele.

A  gesztenyés  masszát egyenletesen elnyomkodjuk egy  kb
20x30 cm-es  tepsibe. 
A  krém  felét rákenjük.
Erre rumos tejben  (  én amarettós tejben, mert azt
szeretem ) áztatott babapiskótát  teszünk.
Majd  jöhet  a  krém  második  fele.
A  tetejére  tehetünk  egy réteg  " Hullala"  tejszínhabot, de
én ezt  kihagytam,  mert  már  sok lett volna  krém. Aztán
a tetejére  csokit  reszeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése