2012. október 28., vasárnap

Töltött padlizsán


Töltött padlizsán

Nálam így készült.

Tegnap  megmaradt egy kis " zöldséges " rizs. Már
ahhoz kevés volt hogy köretként használjam. Ezért
gondoltam, hogy  csinálok egy kis töltött padlizsánt.
Vettem 2 db  padlizsánt. A végét levágtam és ketté
vágtam , majd  sütőbe 15- 20 percig  sütöttem.
Mikor kicsit  kihűlt akkor a belsejét óvatosan
kiszedtem fölkockáztam. Közben 40 dkg  darált hús
db közepes fölkockázott hagymával összesütöttem.
Sóztam , borsóztam és tettem hozzá majoránnát  és kicsi
borsikafüvet. Ezután  összekevertem  a megmaradt rizzsel
( amiben cukorborsó, sárgarépa, pritamin paprika  és
kukorica is volt). Ütöttem hozzá  két nyers tojást  és
még hozzákevertem a fölkockázott padlizsánt és 1 db
fölkockázott paradicsomot.
Ezt az egészet  a tepsiben  egymás mellé tett
padlizsán héjakba visszatöltöttem. A tetejére 1 db tojással
összekevert tejfölt öntöttem és alufólia alatt kb 15 percig
200c°-on sütöttem. Ezután levettem a fóliát  és  még addig
sütöttem  míg kicsit  megpirult a teteje.
Pirított kenyérrel ettük. Nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése