2012. október 28., vasárnap

Pillangó muffin


Pillangó muffin ( ahogy én csinálom)

Hozzávalók a muffinhoz:
25 dkg liszt
1 csomag sütőpor
csipet só
8 dkg cukor
2 db vaníliás cukor (  sőt én egy kis vanília aromát is
adtam hozzá)
1 tojás
120 ml tej
5 dkg olvasztott margarin
A lisztet  , a sütőport  és a sót  összekeverjük. Egy
tálban cukrot, tojást olvasztott margarint és a tejet
kikeverjük  ( pár perc géppel), majd ebbe
belekeverjük a  lisztes keveréket.
Ezután a  muffin sütőt  jól kiolajozzuk  és  belerakunk
a masszából . Úgy osszuk el, hogy  mind a 12
formába egyformán jusson !
Előmelegített  sütőben  ( 190 C°- on ) 20 – 25 percig
 sütjük.
Aztán  ha  megsült  kanállal  szépen ki tudjuk emelni
a muffinsütőből.
Én  24  muffint  csiláltam. A fele masszába tettem 1
evákanál kakaót.  Tehát lett 13  barna  és 12 sárga
muffinom.
Ezután  a muffinok tetejét  levágtam. Majd  minden
" kalapot" kettévágtam.
A muffinok tetejére eper  pudingot ill tejszinhabot
tettem.( az eperpudingot  a leírás szerint készítettem
el csak nem 5  hanem  4 dl tejjel)

Ezután  a kettévágott " kalapokat"  a krémre illesztve
lettek meg a pillangó szárnyai. Sárga tésztára  barna,
barna  tésztára   sárga " szárnyak " kerültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése