2012. október 20., szombat

Töltött pizza


Töltött pizza

Egy  egyszerű pizzarecepttel készítem.
Hozzávalók a tésztához:
30 dkg liszt
1 tojás
2 dl tej
2 evőkanál olaj
2 dkg élesztő
1 teáskanál cukor
1 mokkáskanál só
oregánó vagy pizzafűszer
Az élesztőt  kis langyos tejben cukorral felfuttatjuk.
ha megkelt összedolgozzuk az összes hozzávalóval.
megdagasztjuk és  kb  1/2 órát  hagyjuk kelni.
Ha megkelt  4 részre vágjuk  és   egyesével
kinyújtjuk a lapokat. Minden lapot  megkenünk mond-
juk ketchup-pal amit  én egy kis  pizzakrémmel
összekevertem; vagy  tejföllel (  Én két félét
csináltam kettő ilyen ,kettő olyan)
Töltelék  mindenkinek ízlés szerint ( én
kolbászkarikát, pirított szalonnát, párizsit, hagymát,
szeletelt paradicsomot tettem bele.) Szóval a
kinyújtott lap  felére rakjuk a mindenféle  jót  és
sajtot reszelünk rá  majd a tészta másik felét
ráhajtjuk  és   körbe  szépen fölhajtjuk  és  tojással
megkenjük az egészet. Ezután a tetejére is sajtot
reszelünk és mehet a sütőbe, ahol szép  pirosra
sütjük  180 C°-on.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése