2012. október 28., vasárnap

Sajtos karfiolos csirke


Sajtos karfiolos csirke


Hozzávalók:
1 kg csirkemell
1 kg karfiol
3 dl tejföl
20 dk  füstölt sajt
10 dkg trepista sajt
3 gerezd fokhagyma
só, bors.olaj
A csirkemellet felszeletelem és mindkét oldalát sózom, borsozom Egy
serpenyőben kevés olajon  mindkét oldalát  kicsit megsütöm. A 3 dl tejfölt kikeverem az apróra vágott fokhagymával, meghintem sóval  és borssal.  A karfiolt rózsáira szedem és sós vízben  megfőzöm. ( én nem vízben főzöm hanem párolom  párolóedényben.)
A tepsibe  vagy  tűzálló tálba beleöntöm azt az olajat amin a húsokat  megsütöttem és a csirkemellet  szépen egymás mellé beleteszem. Reszelek rá  füstölt sajtot. A karfiolokat lecsepegtetem és a tetejére rakom.  Ráöntöm  a tejfölt és  a tetejére  rá reszelem  a megmaradt füstölt sajtot és  a trapista sajtot. Előmelegített  sütőben  szép pirosra sütöm.  Rizzsel nagyon finom, de én csak úgy magában eszem.
Jó étvágyat hozzá !!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése