2012. október 28., vasárnap

Csokis túrótorta


Csokis túrótorta

Hozzávalók:
25 dkg margarin, 15 dkg porcukor,1 cs vaníliás cukor ( vagy
vanília aroma), 3 tojás sárgája, 1 egész tojás, 3 dl tej,
50 dkg túró, 50g Zselatin, 2 evőkanál kakaó, babapiskóta(
ezt beáztatjuk  kis tej ,mandula aroma, vagy ha
felnőtteknek készül akkor  amarettó, esetleg cukor) , 10 dkg
mazsola, vagy  gyümölcs. Áfonya lekvár a díszítéshez.
A margarint, porcukrot, vaníliás cukrot és a tojásokat
habosra keverjük. Túrót  a fele tejjel  összetörjük. A
zselatint a maradék tejjel összemelegítjük. Mindet
összekeverjük.
Hozzátesszük a mazsolát, vagy gyümölcsöt. A massza egyik
felét  beleöntjük a vízzel kiöblített kuglóf formába.
Betesszük a hűtőbe  míg meg nem dermed. A massza
másik felébe belekeverjük a kakaót, és a másik tetejére
öntjük. A babapiskótát  kicsit beáztatjuk  ( én cukrot nem
tettem bele, mert  én francia babapiskótával  csináltam).
Fél napra  hűtőbe tesszük. Áfonya lekvárral díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése