2012. október 18., csütörtök

Coca - Cola kocka


Coca - Cola kocka

Ezt a receptek egy kedves kolléganőmtől kaptam. Az igazság
az , hogy előbb megkóstoltatta velem az elkészült  sütit  és
várta a hatást. Azonnal  mondtam, hogy kérem, kérem a
receptet is.
Húsvétkor aztán én is elkészítettem.
Tehát  a recept  nem saját  csak az elkészítés !!!!!!
Tészta:
4 db tojás
20 dkg porcukor
20 dkg rama margarin
2 evőkanál kakaó
12 evőkanál cola
25 dkg liszt
1 cs sütőpor
A tojások fehérjét  külön fölverjük habnak.
A margarint kikeverjük a cukorral. aztán a tojások
sárgájával keverjük tovább. Végül hozzáadjuk a colát.
Ezután hozzáadjuk a liszt , kakaó és sütőpor keveréket,
majd belekeverjük a tojások fehérjének habját.
Tepsibe öntjük és kb 165 C°-on  tűpróbáig sütjük ( ha nem
ragad a tűre a massza akkor  kész)
Krém:
2 cs vanília pudingot 7 dl tejjel felfőzünk . 15 dkg margarint
8 evőkanál porcukorral kikeverünk. Azután a kihűlt
pudinghoz hozzákeverjük és még hozzákeverünk 10 dkg
kókuszreszeléket.
Ezt a krémet  kenjük  a kihűlt tésztára.
Tetejére:
2 csokoládé pudingot 7 dl colával és izlés szerint cukorral
( én 4 evőkanállal tettem bele)felfőzzük. Hagyjuk  hűlni.
Nagyon langyosan rákenjük a krém tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése