2012. október 28., vasárnap

Csokoládés alma


Csokoládés alma akár  ajándékba is


Karácsony előtt ( többek között ) Pozsonyban  voltam
az adventi  vásáron ott láttam  a  piros cukormázba
kókuszba  forgatott almát. Úgy döntöttem egyet  haza
hozok.
A  gyerekeim is  megkóstolták  majd eltelt egy kis idő
és  a kis menyemtől  én is kaptam egy almát  ami
csokiba volt  mártva és  mandulába  forgatva.
Mivel  nagyon ízlett  ezért én is megpróbálkoztam az
elkészítésével.
Szóval  minden féle  mikulás csokit ( mert hát  az volt
itthon sok) vízgőz  fölött fölolvasztottam  és  mint  a
sütemények tetejére  készített mázaknál szokás
tettem bele   étolajat.  ( KB 10 dkg csokihoz 2-3
evőkanál olaj )Ebbe a csokimasszába  forgattam be az
előre elkészített almákat.
Az "előre elkészítésről" is Henike  mesélt  nekem.
Szóval az almákat  kicsit  megforgatjuk forrásban
levő  vízben, hogy a viasz  lejöjjön róla  és a csoki
pedig  ráragadjon. Még a meleg  csokis  mázas almát
cukordekorba, mandulába, kókuszba forgathatjuk.
Hát  végül is azt hiszem siker koronázta a próbálko-
zásomat.
Ilyenek lettek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése