2012. október 18., csütörtök

gondolatok


Amikor nem volt mit vesztenem, mindent megkaptam. Amikor megtagadtam azt, aki voltam, megtaláltam önmagamat. Amikor megismertem a fájdalmat  , és  mégis folytattam utamat, megértettem, hogy szabadon megválaszthatom sorsomat. Nem tudom hogy a házasságom  csak egy álom volt-e , amíg tartott. Tudom, hogy nélküle is tudok élni, de szeretnék még  egyszer találkozni vele - hogy megmondhassam neki, ami soha nem mondtam amíg együtt voltunk:  jobban szeretlek , mint saját magamat. Ha ezt elmondhatnám neki, tovább tudnék menni, békében.


Minden emberi kapcsolatban a legfontosabb a beszélgetés, de az emberek már nem beszélgetnek egymással, nem ülnek le csak azért, hogy beszéljenek és meghallgassák egymást. Színházba járnak, moziba, tévét néznek, rádiót hallgatnak, könyvet olvasnak, de nem beszélgetnek egymással. Ha meg akarjuk  változtatnia világot, vissza kell térnünk abba a korba, amikor a harcosok leültek a tűz köré és történeteket meséltek egymásnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése