2012. október 20., szombat

Medvehagymás tekercs


Medvehagymás tekercs ( ahogy én csinálom)

Íme a medvehagyma.

Ilyenkor  tavasszal  pontosabban  márciusban
érdemes  gyűjteni a medvehagyma levelét  ami
nagyon jó  méregtelenítő. Ez a fokhagyma  illatú levél
használható  nagyon sok  finom  étel elkészítéséhez.
Én most ezt a tekercset készítettem
medvehagymával.


Hozzávalók a tekercshez 4  fő részére :
16 szelet csirkemell (  vékony)
8 szelet pizza sonka ( négyzet alakú)
8 szelet  nagyon vékony sajtszelet
16 medvehagymalevél
só, bors , olaj

A csirkemell szeleteket kikloffolom kicsit , sózom,
borsozom és  ráteszek egy medvehagyma levelet.
Erre kerül  egy fél szelet sonka   és egy  sajt szelet.
Ezután  a  húst  föltekerem és fogpiszkálóval meg-
tűzöm. Előmelegített olajban  minden oldalát lassan
megsütöm.
Ezután  elkészítem a mártást.

Hozzávalók:
1/2 l  főzőtejszín
2 evőkanál  liszt
3 medvehagyma levél
1 evőkanálnyi  vágott petrezselyemzöld

A sült hús után megmaradt  szafthoz  hozzáöntök
1 dl  vizet, a tejszínben elkeverem lisztet  a
petrezselyemzöldet és a medvehagyma levelet.
A szafthoz öntöm  és  mártás  sűrűségűre  főzöm.
Ha  nem elég  sós akkor  sózom és  borsozom. ( Ízlés
szerint).
Én  krumpli pürét  csináltam hozzá, de rizzsel is
finom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése