2012. október 28., vasárnap

Vége


Vége.

Ne faggass,  veled voltam , és kész
Ez nem elég?
Sokat gondolkodtam
Nem vagyunk egymáshoz valók
Többé ne találkozzunk
Neked és nekem  is jobb lesz így .


Nem szeretlek
Nem szerettelek
Te sem szerettél
Te sem szeretsz
Elfeledlek,
És Te is elfeledsz.
Csak egy kedves emlék maradsz nekem.


Van helyettem, aki téged vár szívesen.
És lesz valaki aki engem vár szívesen.
Lesz valaki ki szeretni akar
És lesz ki  szerelmemet elfogadja  majd.


Jó volt veled, mégis elmegyek
Mert így tovább ez nem mehet.
Hagyj el te is, hisz nem jössz már rég
Nekem ebből most már elég.


Na látod? Ennyi az egész
Nem találtunk egymás szívére és kész.
Hát most figyelj !
Többé ne találkozzunk
mindkettőnknek   jobb lesz így.
Tudtuk már  az elején ,
Hogy számunkra ez csak játék.

" Elmentél és  én hagytam,
hogy menj csak el,
Mert ki menni akar azt hagyni kell"

Megírták ezt már a "nagyok"
Velük  vitába  én  nem szállhatok.
Ezért hát  kedves engedjük el egymást
mindkettőnkre  majd a boldogság vár.
Külön külön   megtaláljuk  majd kit keresünk.
Ha már a szeretet  nem adatott meg nekünk.

Végezetül mi az mit ide írhatnék?
Köszönöm  hogy voltál nekem,
Míg ki nem fakult   teljesen a fény.
Kívánom hogy új fény ragyogjon fel számodra.
És  ne feledd a szépet , néha gondolj rám álmodban.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése